-
-
Regulamin
- § 1 Warunki ogólne
-
-
Sprzedaż produktów za pośrednictwem strony internetowej o adresie: www.AptekaPrima24.pl (zwanej dalej - Stroną www) prowadzona jest przez: Farmacja UNO sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Hurtowej 2, 62-510 Konin wpisaną przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000271651, REGON 634593733, NIP: 783-15-91-473; tel. 798 077 177; adres poczty elektronicznej: kontakt@aptekaprima24.pl, zwaną dalej Apteką. Złożenie zamówienia na produkty oferowane przez Aptekę oraz realizacja zamówienia za pośrednictwem strony www odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
-
Zezwolenie na prowadzenie apteki znajduje się pod podanym linkiem.
-
- § 2 Oferta
-
-
Wszystkie produkty sprzedawane w Aptece zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP na podstawie stosownych przepisów prawa i decyzji właściwych władz administracyjnych. Wszystkie produkty zostały nabyte od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi przepisami i są przechowywane w warunkach określonych odpowiednimi przepisami.
-
Apteka nie prowadzi wysyłkowej sprzedaży leków na receptę.
- Apteka prowadzi obrót detaliczny produktami leczniczymi i nie prowadzi obrotu hurtowego produktami leczniczymi.
-
Wszystkie użyte na stronie internetowej nazwy produktów, marek, znaki graficzne są własnością firm farmaceutycznych.
-
Zawartość strony www.aptekaprima24.pl, w szczególności układ strony i treści, grafika, logo, zdjęcia, a także opisy i zdjęcia produktów podlegają ochronie prawa polskiego. Apteka nie wyraża zgody na kopiowanie informacji będących jej własnością bez pisemnego zezwolenia.
-
Opisy produktów znajdujące się na stronie internetowej www.aptekaprima24.pl służą wyłącznie celom informacyjnym oraz identyfikacyjnym. Opisy produktów mają formę skróconą. Przed użyciem należy zapoznać się z ulotką, zawierającą przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowania, oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany może zagrażać życiu i zdrowiu.
-
Ceny opisane na Stronie www są podane w PLN i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
-
Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
-
Do danego zamówienia wiążąca jest cena obowiązująca w momencie jego złożenia.
-
Ceny produktów na stronie www.aptekaprima24.pl mogą się różnić od oferty apteki ogólnodostępnej.
-
- § 3 Składanie zamówień i ich realizacja:
-
-
W celu złożenia zamówienia na produkty oferowane przez Aptekę na Stronie www Kupujący zobowiązany jest wysłać prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz zamówienia.
-
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU.pl oraz PayNow.
-
Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia składane drogą telefoniczną jest możliwe wyłącznie w godzinach podanych na witrynie apteki internetowej.
-
Warunkiem przyjęcia złożonego zamówienia do realizacji jest podanie przez kupującego wszystkich informacji, które zawarto w formularzu zamówienia, tj. imię i nazwisko (nazwę) kupującego, adres, adres do doręczeń (jeśli inny niż adres kupującego), adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu komórkowego, umożliwiający weryfikację osoby kupującego oraz kontakt przy realizacji zamówienia.
-
Apteka realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski, złożone przez osoby fizyczne lub przez spółki tych osób lub osoby prawne mające siedzibę na terenie Polski.
-
Wybranie funkcji „Złóż zamówienie” jest jednoznaczne z zamknięciem zamówienia. Zamówienie nie może zostać zmienione, pod względem jego zawartości.
-
Kupujący, który wybiera przelew tradycyjny jako formę płatności, powinien dokonać zapłaty ceny sprzedaży za zamówione w Aptece towary w terminie 5 (pięć) dni od dnia złożenia zamówienia na rachunek Apteki w mBank S.A. z siedzibą przy ulicy Prostej 18, 00-850 Warszawa 38 1140 1124 0000 3040 4800 1009
-
O aktualnym przewidywanym terminie realizacji opłaconego zamówienia lub zamówienia za pobraniem informujemy w momencie potwierdzenia zamówienia przez klienta.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.”
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.”
-
Realizacja i wysyłka produktów następuje nie później niż w ciągu 5 dni (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od:
-
Daty opłacenia zamówienia za pośrednictwem szybkiego przelewu internetowego
-
Daty wpływu przelewu na konto Apteki w przypadku przelewu tradycyjnego
-
Złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności gotówka za pobraniem.
-
-
Apteka zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:
-
Formularz teleadresowy nie został wypełniony poprawnie, a Apteka nie może skontaktować się z osobą składającą zamówienie w celu weryfikacji jej danych teleadresowych
-
Produkt został wycofany z obrotu lub wstrzymany w obrocie na terenie RP po złożeniu zamówienia przez kupującego.
-
Istnieje podejrzenie, że leki zawierające substancje odurzające zaliczane do grupy III-N, prekursory grupy I-R i inne leki mogące wywołać poważne działanie niepożądane, mogą być nadużywane lub wprowadzane do nielegalnego obrotu pozaaptecznego
-
Zrealizowanie zamówienia skutkowałoby naruszeniem przez Aptekę przepisów prawa dotyczących prowadzenia obrotu detalicznego produktami leczniczymi i bezpośredniego zaopatrywania ludności w produkty lecznicze.
-
-
Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu, tj. paragon fiskalny lub (na wyraźne życzenie Kupującego) faktura VAT. Warunkiem wystawienia przez Aptekę faktury jest wskazanie przez kupującego w treści zamówienia dodatkowych informacji, w szczególności numeru PESEL.Faktury wystawiane są wyłącznie na osoby fizyczne, nie ma możliwości wystawienia faktury na firmę. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu.
-
Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
-
W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
-
Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
-
Apteka zapewnia kontakt telefoniczny dwie godziny po ustalonych godzinach dostaw produktu leczniczego będącego przedmiotem sprzedaży wysyłkowej.
-
Istnieje możliwość złożenia zamówienia w miejscu prowadzenia apteki ogólnodostępnej oraz faksem pod numerem telefonu 63 243 09 69
-
- § 4 Płatności oraz dostawa towaru
-
-
Kupujący uiszcza cenę sprzedaży za zamówiony towar: przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Apteki; kartą kredytową lub szybkim przelewem internetowym; przy odbiorze przesyłki od kuriera; system płatniczy PlayNow (Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
-
Zamówiony przez kupującego produkt Apteka wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy DPD. W przypadku, w którym w zamówieniu znajduje się produkt o statusie leku zalecamy wybór przez dokonującego zakupu specjalistycznego transportu zapewniającego własciwe warunki przechowywania preparatu.
-
Sposób dostawy wybiera kupujący w momencie składania zamówienia.
-
Towar wysyłany przez Aptekę za pośrednictwem Poczty Polskiej ma status "paczki biznesowej” (standardowy czas dostarczenia przesyłki na terenie Polski - od 1 do 3 dni).
-
Kupujący uiszcza koszty dostarczenia przesyłki według aktualnego cennika umieszczonego na stronie Apteki w dziale Dostawa. W przypadku gdy zamówienie mieści się w odpowiednich kryteriach wagi i wartości, podanych w dziale Dostawa koszt przesyłki pokrywa Apteka.
-
Apteka zapewnia wysyłkę produktów w standardowym opakowaniu zabezpieczającym przed ewentualnymi uszkodzeniami, nie ponosi jednak odpowiedzialności za zniszczenie towaru lub jego uszkodzenie w stopniu wykluczającym jego zwykłe wykorzystanie.
-
Przed odbiorem przesyłki od dostawcy (Poczta Polska, DPD) kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania, taśm zabezpieczających naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się z Apteką za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce.
-
W przypadku nieodebrania przez klienta przesyłki z uwagi na jej uszkodzenie, apteka ponownie wyśle kupującemu zamówiony towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o uszkodzonej przesyłce.
- „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.”
-
- § 5 Reklamacje i zwroty
-
-
Zgodnie z ustawą z dn. 25.12.2014r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r. nr 22 poz 271 z późn. zm.) Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od zawarcia umowy (tj. od dnia złożenia zamówienia) Wymieniona ustawa ma zastosowanie do konsumentów, którymi zgodnie z art. 221 k.c. są osoby fizyczne dokonujące czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017r. poz 2211 z późń. zm. ; artykuł 68 ustęp 3L i 3m), produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.
-
Zwrócone towary Apteka przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez kupującego w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z towaru.
-
Kupujący przesyła towar z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura) oraz kartą gwarancyjną (dla towarów, na które udzielono gwarancji).
-
W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy po otrzymaniu przesyłki, Apteka zwraca Kupującemu cenę sprzedaży towaru oraz koszty dostawy na rachunek wskazany przez kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Kupującego zwracanej przesyłki. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy po złożeniu zamówienia, lecz przed doręczeniem wysłanej już przesyłki lub w przypadku odmowy przyjęcia przesyłki albo jej niepodjęcia w terminie, Apteka zwraca Kupującemu cenę sprzedaży towaru pomniejszoną o poniesione koszty przesyłki na rachunek wskazany przez kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Aptekę zwróconej przesyłki. Apteka nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
-
Wszelkie zwracane towary należy opatrywać informacją: "zwrot towaru". Zwroty należy przesyłać na adres: Apteka Prima (AptekPrima24.pl) ul., Łąkowa 3, 62-700 Turek.
-
Apteka zwraca Kupującemu koszty przesyłki reklamacyjnej po uwzględnieniu reklamacji na rachunek wskazany przez kupującego.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.”
-
W przypadku nie uznania reklamacji za zasadną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy kupującego, Apteka nie zwraca kupującemu uiszczonej ceny. Na zlecenie kupującego, przesłane w formie pisemnej lub elektronicznej, Apteka odsyła ponownie towar na koszt kupującego.
-
W przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej i otrzymaniu od Kupującego informacji o niedoręczeniu zamówionego towaru, Apteka wszczyna postępowanie reklamacyjne po 21 (dwadzieścia jeden) dniach od daty nadania przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę (produkty) o równowartości łącznej kwoty zamówienia wypłacane jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rozpatrzenia reklamacji z Poczty Polskiej, która może rozpatrywać reklamację w okresie 30 (trzydzieści) dni od momentu otrzymania złożenia reklamacji przez Aptekę.
-
Klient traci uprawnienia określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu cywilnego.
-
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
-
- § 6 Ochrona danych
-
-
Apteka gwarantuje ścisłą ochronę danych osobowych przekazywanych przez Kupującego i wykorzystanie ich wyłącznie w celu realizacji zamówienia z zachowaniem wymogu bezpieczeństwa danych osobowych określonego w przepisach ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 53/2004 poz.533 ze zm.). Apteka zapewnia możliwość korekty lub usunięcia wprowadzonych danych osobowych.
-
- § 7 Postanowienia końcowe
-
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
-
Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Apteką a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.), tj. według siedziby Apteki, Sądów w Koninie.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
Data opublikowania regulaminu 1.06.2016
-
-
-
Zdrowie
- Układ krążenia
- Układ nerwowy
- Układ mięśniowo-szkieletowy
- Alergia i katar sienny
-
Dermatologia
- Drogi moczowo-płciowe
- Oczy
- Ból
- Przeziębienie i grypa
-
Układ pokarmowy
- Układ odpornościowy
-
Witaminy i minerały
- Produkty dla diabetyków
- Nutrikosmetyki
- Seks i antykoncepcja
- Homeopatia
- Zdrowy tryb życia
- Dziecko
- Kosmetyki
-
Ciąża i macierzyństwo
- Higiena
-
Dla niego
-
Sprzęt i akcesoria medyczne
- Nasze marki